program leadowy no image

Opublikowano: 2 01, 2014 | przez admin

0

Zakończony program leadowy dla IBM

 

W listopadzie i grudniu 2013 roku prowadzony był dla IBM Polska program leadowy we współpracy z Onet SA. Program zakończył się sukcesem. Strona na której użytkownicy mogli zostawić swoje dane znajduje się pod adresem www.serwer.in

Informacje dotyczące programu:

Czas realizacji programu: listopad-grudzień 2013

Liczba dostarczonych leadów: 150

Produkt: serwery klasy Blade

Grupa celowa

Grupą celową byli w pierwszej kolejności podejmujący decyzje (Decision makers) – menedżerowie różnych szczebli, a także osoby techniczne – specjaliści, administratorzy itd.

 

Zakres pozyskiwanych informacji

Imię i nazwisko

Nazwa Firmy

Stanowisko

Adres email

Numer kontaktowy

+ Pytanie dodatkowe pierwsze

Mój dział planuje zakupy IT o wartości (odpowiedzi z listy rozwijanej) „powyżej 250 tyś. zł”, „150 – 250 tys zł”, „50 – 150 tys zł”, „poniżej 50 tys zł”, „nie mam wpływu na zakupy IT”
+ Pytanie dodatkowe drugie

Mój dział planuje zakupy IT w czasie (odpowiedzi z listy rozwijanej) „poniżej 1 miesiąca”, „1 – 3 miesiące”, „3 – 6 miesięcy”, „6 – 12 miesięcy”, „powyżej 12 miesięcy”, „nie wiem/nie planuje”

Aby uzyskać więcej informacji skorzystaj z formularza kontaktowego.

Tags:


O autorze



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wróć na górę ↑