Zakończony program leadowy dla IBM
W listopadzie i grudniu 2013 roku prowadzony był dla IBM Polska program leadowy we współpracy z Onet SA. Program zakończył się sukcesem. Strona na której użytkownicy mogli zostawić swoje dane znajduje się pod adresem www.serwer.in
Informacje dotyczące programu:
Czas realizacji programu: listopad-grudzień 2013
Liczba dostarczonych leadów: 150
Produkt: serwery klasy Blade
Grupa celowa
Grupą celową byli w pierwszej kolejności podejmujący decyzje (Decision makers) – menedżerowie różnych szczebli, a także osoby techniczne – specjaliści, administratorzy itd.
Zakres pozyskiwanych informacji
Imię i nazwisko
Nazwa Firmy
Stanowisko
Adres email
Numer kontaktowy
+ Pytanie dodatkowe pierwsze
Mój dział planuje zakupy IT o wartości (odpowiedzi z listy rozwijanej) „powyżej 250 tyś. zł”, „150 – 250 tys zł”, „50 – 150 tys zł”, „poniżej 50 tys zł”, „nie mam wpływu na zakupy IT”
+ Pytanie dodatkowe drugie
Mój dział planuje zakupy IT w czasie (odpowiedzi z listy rozwijanej) „poniżej 1 miesiąca”, „1 – 3 miesiące”, „3 – 6 miesięcy”, „6 – 12 miesięcy”, „powyżej 12 miesięcy”, „nie wiem/nie planuje”
Aby uzyskać więcej informacji skorzystaj z formularza kontaktowego.